dimecres, 6 d’octubre del 2010

Triatló de Calafell






El diumenge la Txell va participar en el triatló de Calafell,
Molt ben organitzat i amb molt bona ubicació pels familiars/espectadors.
Es van fer tres sortides separades d'una hora i mitja cadascuna, la Txell va sortir a la segona juntament amb juniors, cadets, veterans, i més de 75 dones, (7-8 de la seva categoria). Va sortir 5ª dona de l'aigua i va fer el  5è parcial en el ciclisme femení i en una carrera a peu que cada dia va millor, va acabar en la 7ª femenina total amb un temps de 1:09'21s, i va guanyar la seva categoria. El Reus es va proclamar campió de Catalunya Junior Femení per equips.
Aquesta temporada ja només l'hi falta l'aquatló de Badalona, i després reposerà 15 dies.





5 comentaris:

JR ha dit...

Enhorabona Txell, ets la millor......
Una abraçada

jaume ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
tri-famili ha dit...

Felicitats Txell!!!!
ens veiem a Badalona
SALUT

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

Al hipotètic Jaume.
Hola, la veritat que si posesim totes les juniors catalanes a una llista a Espanyola, només n'hi hauria 3 dintre les 15 o 20 primeres, això tret de la primera que es l'Anna Godoy (una crac) la resta està per desgràcia per els catalans molt i molt baixa.

Però de totes maneres hi ha dies bons i dies dolents i per un resultat no es pot valorar tota una temporada, i uns campeonats d'Espanya a final del mes d'agost, per una nadadora es una putada.

La Meritxell en els campionats d'Espanya va quedar la 19 l'hi van anar molt malament, peró per devant della hi van haber com a minim dues juniors que van fer una volta menys de ciclisme.

De totes maneres va acavar no con moltes d'altres que van abandonar per desmais de cop calor, el que ens importa a tots els de casa es que hi participi, que su passi be i si a més pot anar sumant bons resultats i anar millorant.....

Que té 17 anys, que feies tu als 17 anys??????

salut i sort

A en JR i a tri-famili moltes gracies depart de la Txell i famili ens veiem a Badalona
salut

Lluis Figueras

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

Gràcies JR i Tri-Famili.

Hola, sóc la Txell.
Crec que poc a poc es va progressant, i que si, potser no sóc bona fent triatló comparada amb d’altres, o no tant com d’altres. El cas és que estic a un centre on m'ensenyen a millorar, per que "suposo" que deu ser que confien amb mi com a esportista.

El meu objectiu és clar: progressar i aprendre, passant-ho bé en tots els aspectes, i a la vegada estudiar.

Sóc jove, m'agrada i m'ha agradat des de ben petita fer esport, i sempre AQUET ha estat el meu somni. Estimo l’esport. M'agrada tenir il•lusions, i poc a poc fer-les realitat, a base d'esforç, paciència i dedicació. A vegades plores, a vegades rius, però he après que mai, no has de deixar que ningú t'enfonsi, o si mes no, no fer cas als comentaris desagradables d’algunes persones. Crec que si algunes persones em valoren ,m'estimen tal com sóc i pel que faig, és perquè aprecien el meu esforç.

Gràcies per confiar tant poc i donar tants pocs ànims. Encantada.