dissabte, 2 d’abril del 2011

Duatló popular d'Arbucies i BTT Sant Jordi Desvalls

El diumenge 20 de Març vaig participar al duatló d'Arbucies, (4,5+15+2km.) un duatló popular que fan cada any de dificultat mitjana i ràpid, molt ben organitzat i que molts duatlons de dintre del calendari de la federació catalana no l'hi arriben a la sola de la sabata, felicitats a l'organització i fins l'any vinent.

El dissabte 26 de març presentació a Banyoles del club ciclista Banyoles 2011, quina bon gent que hi ha.

I el dimenge 27 de Març vaig sortir amb la bici desde casa fins a Sant Jordi per pendre part a la marxa btt del poble veí, que constava de 35km. molt ràpids, ja que per aquestes contrades de riu, de muntanya " va ser que no", doncs com que ja sabia a on anava i com que de pujades i baixades no n'hi havien vaig pedalar constanment quasi a tope durant 1h.45' sense descansar, la sorpresa va ser que aprop de l'arribada quan faltaven 3-4 km. vaig agafar una "pajara" forta, les cames no hem responien a les ordres del cap i només tenia ganes de tirar la bici, però els ànims dels companys que anaven passant i que ja sabia que quedava molt poc, vaig poder arribar, això sí, en arribar vaig menjar-me tres bocates de buti ( un pagant he...!!!)

el diumenge vinent duatló de Porqueres 8-17-4km.