diumenge, 28 de desembre del 2008

Duatló de cabrils

Hola companys, avui he disfrutat molt, tot i portar una calipandria que no podia ni obrir els ulls ( com es veu a la foto), i la pluja que ha insistit durant tot el transcurs de la prova, el terreny estava perfecte per a mi, complicat, difícil, enfangat, ple de basses, total com a mi m'agrada com més complicat millor.

























































Tot i la meva cara d'alegria estava patint molt, ja que no parava de ploure i tot just començava la bici, no sabia el que m'esparava. Se m'ha trencat la cadena quan faltaven 5 km per a l'arribada, pero he pogut acabar a trompades. Mentrestant la dona i la Txell feien de fotògrafes.














Quedaven 100 metres de patiment, he pogut fer un spring i passar el company que tenia davant meu.






Al final carregats amb la bossa plena de regals, i ben enfangats i molls tots.