diumenge, 19 d’abril del 2009

TRIATLÓ SOCIAL CLUB TRIATLÓ BLANES

Avui la Txell ha pres part al triatló social del club triatló Blanes, jo també, pero, el meu ha sigut duatló.
Es tracta d’un triatló distància sprint (750 m natació a mar, 20 km ciclisme i 5 km cursa a peu) no competitiu, peró "maric..." l´últim. Els boxes al Passeig S’abanell i la sortida a les 10 del matí desde “Sa Palomera”.
Aquest any han convidat el Club Triatló Jovent 79, els socis del club triatló Blanes i també els seus amics. Uns 45 triatletes

















Gràcies a l´Edu i l´Albert, la Txell i jo hem pogut participar.
















































La Txell ha sortit 4ª de l´aigua, el primer Joan Molist ( una màquina).
En el sector ciclista m´he afegit jo, ja que la carretera estava oberta totalment al trànsit i podria ser perillós.









































Gracies a l´organització i voluntaris per fer que aquest esdeveniments siguin un Éxit,
MOLTES FELICITATS

2 comentaris:

tri-famili ha dit...

COM M'AGRADERIA FER UN TRAM DE TRIATLO AMB LA MARTINA, COM TU POTS FER AMB LA TXELL.
TENS UNA FUTURA CAMPIONA A CASA!!!!

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

Si haguesis vist la meva cara...
la felicitat que aixó proporciona es impresionant
ho tinc de tornar a repetir

estic segur que tu i la Martina també ho probareu