diumenge, 20 de desembre del 2009

Duatló de Pallejà



La foto a dins del box amb en Sergi Miró, company de club Girona Costa Brava que jo estava la temporada passada,
A 1 grau sota zero, quin fred!!!






Avui per fi he reaparagut a un duatló de muntanya després de la meva petita lesió al tormell.
Sense gaire entreno, però he anat a fer-la, per que si no començo a fer alguna cosa al final hem sortirà panxeta, i no serà de les cerveses.
Crec que poc a poc aniré agafant ritme a les duatlons, ja que la temporada passada al no treballar podia entrenar com a mi hem donava la gana, i ara la bona vida s'ha acabat, ara sóc un "currante" i entreno com puc, que vol dir molt poc.
També aquest any he canviat de club, ara sóc de CLUB CICLISTA BANYOLES, una nova etapa que començo juntament amb la Meritxell que aquesta temporada és del C. N. REUS PLOMS.



8 comentaris:

Anònim ha dit...

per fi has començat la temporada, yo fent mitjas maratons avui a l'espirall anat be,fins a riudellots,

Anònim ha dit...

aquet anomin soc yo en llorenç

Anònim ha dit...

Molt be crac, ets una màquina de empassar km.
ens veiem a Riudellots i a la Sansi de Lloret

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

i aquest anonim soc jo que m'he liat

Sergi ha dit...

Quina sorpresa trovar-te Sitoooooooo !!!!! A mi m'agradat molt tot el recorregut.... l'únic que demano es que l'any vinent posim els boxes al sol !!!!!

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

Bones Sergi. A mi tambè em va agradar el recorregut, espero veure´t a Vallirana o Folgueroles.
Bones festes!!!

Tr3sk ha dit...

De la que me libreeeeeeeé!!!!...Vallirana caurà fijo!!!!...jejeje

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

vaya fred que fèia, en Sergi estava arrudit de fred, Ok Eva ens vaiem a Vallirana a topeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee