diumenge, 21 de març del 2010

DUATLÓ CASTELLFOLLIT DE LA ROCA






















Després de molts de dies sense escriure al blogg per falta de temps avui tinc una estona per fer-ho.
Pero no per aixó hem estat parats ( jo sí, jeje,)
Que dur que es tornar a treballar, ja no me'n recordava.

La Txell a participat a dos competicions de natació una a Torelló, i l'altra a Vic participant a 50 i 100 lliures, 200 esquena i 200 lluires i 4x100 estils (que ella va nedar 100 papallona) i manté en tot els temps de l'any passat

El diumenge varem participar la Txell i jo a la duatló de Castellfollit, sempre que podem anem a donar soport en tot el que podem assistir a la gent de Castellfollit, ja fa molts anys que ens coneixem tants com 13 anys i que per molts anys duri aquesta amistat, són molt bona gent tots.

Els entrenos de la Txell a la Blume estan molt centrats amb la natació, peró sense deixar les altres disciplines. Tot i que esta un xic lesionada de la tibia dreta desde ja fa tres setmanes, ella continua entrenant ciclisme i natació.

La duatló de Castellfollit és de les durilles que es fan per aquí per el seu exigent sector ciclista, per això quant hem va dir que la volia fer vaig flipar i jo també m'hi vaig apuntar.
Tot i que en el sector de runn l'hi feia mal la tibia, va aguantar be i en el sector ciclista que jo hem pensava que llenceria la bici, hem va deixar de pedra i es va presentar a Castellfollit tan fresca i tan contenta.
En quant a mi "no coments", sense entrenament no sóc ningú, i avui tot són agulletes.







1 comentari:

Anònim ha dit...

Aquest bloc és meravellós. Sempre hi ha de tota la informació ideal en les idees dels meus dits. Gràcies i segueixin amb el seu excel · lent treball!