dijous, 15 de desembre del 2011

DUATLÓ DE MAÇANET DE CABRENYS
























El diumenge vaig anar fins a Maçanet de Cabrenys a participar a un duatló de les que m'agraden 19btt 4runn 8btt, un circuit de btt molt ràpid, amb baixades maques i pujades suaus, gens tècnic però bonic, (diferent), només 60 inscrits, 50 presentats i 43 acabats, entre els inscrits hi havia 4 bikers de molt nivell, vaig acabar en el lloc 17è, però des del km. 9 vaig anar sense canvi degut a que s'em va trencar el cable, per tant tota la resta del btt i la segona tanda de btt la vaig fer amb el pinyó més petit i plat petit, només podia posar el plat mitjà a les baixades, i a les pujades més fortes on no podia amb la relació, a peu.
Vaig perdre unes tres o quatre posicions i no vaig poder avançar a ningú, total  de temps estimat perdut uns 7-8 minuts.
Estic molt content ja que vaig acabar sense pendre mal.
Salut