dimarts, 31 de gener del 2012

Altitoy 2012 , Duatlo de Tavernoles



Mentre jo feia el pupes al duatló Tavernoles, en Genís participava al Altitoy 2012 fent parella amb l'Igualadenc del UEC Anoia, l'Ignasi Andres. És una cursa d'esqui de muntanya a prop del Tourmalet.
Les imatges del video ho diuen tot de la duresa d'aquesta prova, hi surten dues vegades encara que si no els coneixeu no ho sabreu
Felicitar-los per la seva 7ª posició de la general i 1ª de sub-23



I aquesta es la foto del resutat de la meva accidentada duatló de Tavernoles a més la mà esquerra va quedar inflada i blava com una butifarra de perol, nomes vaig poder fer 3km. de run fins a la caiguda per culpa d'un filat de ferro dels animals






2 comentaris:

cabarrocas3 ha dit...

Sito, no ho sabia que havies caigut, vaig trobar estrany no veure't al final.
Descans i paciència.
Fins la pròxima.

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

Si, vaig ensupagar a la baixada, adelentant per les pedres de la dreta, hi vaig trobar un filat de ferro que no es veia a 30 cm. del terra, i vaig caura a plom com un perrag, jo i un altre noi que adelentava com jo, quina nata més impresionant, per sort no va ser res per el que podia ser, la mà esquerra dislocada una setmana i la cara ja as vist la foto
gracies per preocupar-te
salutacions