dimarts, 8 de novembre del 2011

1ª CURSA DE MUNTANYA DE GIRONA

El diumenge varem participar en Genís i jo, a la primera edició de la cursa de muntanya de Girona.
Hi havia dos recorreguts el de 12km. i el de 24km. En total més de 500 participants prenien part a la sortida sota una intensa pluja que no ens va deixar d'acompanyar durant tota l'estona i que feia que tot fos molt lliscant. Tot era ple de basses i rierols que cada cop creixien més i més, cada minut que passava tenies d'anar en més compte. En Genís és una màquina va participar a la llarga va quedar en 4rt. lloc 1h. 55 minuts, rera en Marc Pinsach, Toti Bes, i un altre noi a només uns segons d'ell, molt i molt bé.
























En canvi jo vaig fer la ruta curta vaig sortir fluixet ja que feia uns tres anys que no participava en una cursa de muntanya de 12 o més km. i menys d'aquestes característiques, volia anar de menys a més i aixi ho vaig fer, va anar bé, cada cop anava millor, inclus sota la pluja que no parava ni un moment. Quan portava quasi 10 km. i molt aprop de la font den Fita uns ximples van canviar unes cintes i ens van fer equivocar de ruta a 4 nois i jo, fins que no varem veure que anavem malament i varem recular per tornar fins on ens havíem equivocat el camí bo va passar molta estona, també aprofitàrem en Marc Roca de Girona i jo per col.locar les cintes erroneas en el lloc correcte, en total uns 5 minuts perduts,
el final vaig anar a més i cada cop en sentia millor hagues corregut més estona, estic molt content per com hem vaig sentir durant tota la cursa, al final en a mi en varen sortir 13,2Km de GPS  i 1h 17minuts
Properament fotos.