dimecres, 17 de juny del 2009

TRIATHOLN TRAIL LES MEDES-MONGRÍ

El diumenge passat va arrivar el gran dia, el triatló de l'Estartit, sort que en aquest triatló cada sortida es feia per separat, per que si no hagues sigut molt més dur del que ja va ser.
Per fer un triatló d'aquestes carecteristiques ( X-TRAIL) has d'estar ben preperat.

Del club erem: Eloi Ruart, Josep Serra, Dani Juncà, Sergi Miró, i jo i un desertor Llorenç Puig je,je,je,

Són 1700m. de natació, que dintre d'aquesta competició és el més suau que hi ha.
30 Qm. Btt ràpids pero durs amb molta pedra. (Revantant la roda del davant 5 minuts abans de la sortida)
12 Qm de correr que precisament no es fan per asfalt ni per una pista d'atletisme si no que es puja i es baixa a tres caletes molt petites, que per accediri està tot ple de pedres i que precisament correr no es pot pas, seguidament es pot correr uns 4 Qm, i per acabar torna a pujar i a baixar a les antenes el punt que més trenca de la curça, ja que s'acosta al final.

Es podia participar a una, dos, o la totalitat de les proves.
La Meritxell va pendra part a la prova de natació ja que es la seva especialitat.
Va quedar 2ª de noies i 9ª de la general amb un temps de 23m. 31s.

Jo no tinc cap queixa de res hem va anar molt bé i l'any vinent repetiré.
El que si que pot fer en Josep Teixidor i tots els que han ajudat a organitzar, és assegurar-se que tothom fins l'últim, tinguin aigua i taronges a tots els controls, perque si no set pot fer molt llarg, la resta, per el meu gust estupendo.

Quant t'apuntes a una prova d'aquestes carecteristiques ja saps el que et trobaràs no és planer ni bon camí. Jo, pot ser per que estic més acostomat a duatlons de muntanya (que és el terreny a on més em moc) i per aquest motiu no em va sobtar gens.

Els meu temps final va ser 3h. 33m. 54s. posició 30 de la general

Natació: 34m. 06s. (no es el temps que surt a les classificacions)
BTT: 1h. 19m 28s. ( i no em vaig perdre en lloc)
RUNN: 1h. 40m. 20s.

CLASSIFICACIONS I MÉS FOTOS
http://triatlotraillesmedesmontgri.blogspot.com/



































































Després el més bo de la jornada tota la colla varem anar a fer una paella molt bona i les postres casolanes, al Portitxol.
Feliciats al restaurant