dimarts, 27 de març del 2012

4ª Duatló Rural de Sils 2012





El diumenge tocava un duatló en la que he participat en les quatre edicions que han organitzat els nois del Makkis, que són uns cracks,
No tinc res a dir d'aquesta duatló, es perfecta, en tots els sentits, avituallamets, marcatge, organització, voluntaris, etc, etc,...
Gràcies a en Dani per les fotos que em va fer, ja que ell era per un dia un Makki de la organització que feia de control en un punt del tram de btt. 
Aputeu-me per l'any vinent que vinc.
Salut Makkis

4 comentaris:

tri-famili ha dit...

Podies comentar alguna cosa, com que amb bici estas molt fort.
SALUT

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

no tinc temps de fer-ho tot de cop, ho faig a poc a poc,
No estic gaira be, no puc entrenar tot el que jo voldria, moltes gracies per totes les fotos

met ha dit...

a on has aconseguit les fotos? gràcies

MIGUEL ANGEL ha dit...

fotos maques...sito el que esta darrera teu de correr de taronja es en jose......
saludos i sort en conca