dijous, 5 d’abril del 2012

CONCA DEL DARO
















El diumenge vaig participar a la marxa btt del meu poble La Bisbal la Conca del Daro.
Una marxa molt maca i trencacames tot i que l'any passat ho va ser més.
Molts de bikers en total més de 600, impressionant, molt ben marcat i organitzat menys en un parell de detalls que explicaré després. Vaig acabar 36km. 2hores 13minuts
Vaig sortir gairebé rere de tot, però de seguida em vaig posar les piles i em col·locava a on em tocava. Jo per fi em vaig trobar bé, la bici també, de mica en mica somple la pica.
Els punts a millorar per la organització son: per que serveix pre-inscriure't abans del dia de la cursa si igualment quant arribes a lloc de la retirada de dorsals hi ha una cua de més de 30 minuts, en canvi a la de taula de no inscrits 30 segons i llestos, (per tres euros menys 30 minuts de cua, jajaja)
Un altre punt a millorar és el preu d'aquestes proves 19€ per una semarreta una butifarra i una cervesa és un ROBO, a més els que ja tenim una asegurança apart de la de ciclisme no ens serveix, i el dia de la marxa o cursa o el que sigui hem d'estar assegurats dos vegades, FEDERACIÓ CATALANA DE CICLISME UN ALTRE ROBO, POSEU-VOS LES PILES UNIFIQUEU ASSEGURANCES,

1 comentari:

MIGUEL ANGEL ha dit...

Sito molt tot lo que has dit...en quan a la federacio, les cues i els preus..aixo sempre passa i em sembla que passara perque encara que sigui car, som tant tontos que anem igualment...
be en quan lo important, lo esportiu molt be...suposo que entreno de nit et va be...jjejejjejj
saludos i ens veiem