diumenge, 24 de maig del 2009

1ª duatló rural de la Selva a Sils
































Aquesta duatló d'avui es de les més ben organitzades i ben marcades que he participat jo. Felicitats a tots els de l'organització.
Gent molt coneguda com Pau Zamora, Jordi Bes, Pere Arco, Pere Amadó, entre d'altres han près part a la prova del matí, fins a un total de quasi 120 participants
Primer, 15 Qm. de run. per camins de Sils, per les masies i estanyols, bastant plans tret de dos o tres marges que es tenien de pujar amb l'ajut d'unes cordes, en aquest sector he fet un temps de 1h 08min, i després 35 Qm. de btt molt trencacames ja que eren un continuu de rampes, línies de llum, camps a través etc. la velocitat mitja m'ha sortit de 20 qm/h. en total 2h49m, 19é de la general, 14é de la categoria Senior
Resultats i fotos a:
http://makissils.blogia.com/temas/1a-duatlo-rural-de-la-selva.php

4 comentaris:

JR ha dit...

Hola Sito, no ens coneixem, bé, jo a tu si de veure't per les curses, de fet al duatló de Sils et vaig animar en un control.
Espero a partir d'ara que això canviï i compartir anècdotes i experiències.
Vagi per davant la meva admiració per la gent, com tu, que fa triatló
Salut i Km

JR ha dit...

Per cert, tinc una foto teva, si em dones una adreça de correu te la envio

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

jo no et conec, peró el proxim dia que em vegis saludem,
Jo soc un umil matat i principiant en quest món del triatló, peró és cert que és molt sà i la gent es molt bona gent.
gràcies per animar sempre es d'agrair.
el diumenge triatló de mataró pique entre jo i la meva filla ja ho explicaré al blogg.
la meva adreça es lluisfigueras@hotmail.com
salutacions i a entrenar

Anònim ha dit...

2na. Duatló Rural de la Selva
http://makissils.blogspot.com