diumenge, 17 de maig del 2009

Triatló de Sant Feliu 2009

Ahir 7 triatletes del club varem pendre part al Triatló de Sant Feliu, en Sergi, en Jorge Landera, en Paco Abarca, en Dani, l´Enric, l´Eloi, i jo.
Pel que fa a mi vaig acabar, que ja és molt, en la natació vaig entrar a l´aigua dels últims ja que sóc alérgic a aquesta i no volia pendre mal, només volia intentar d´acavar, hi ho vaig aconsegir malament per ho vaig fer, amb molta sensació d´ofeg tota l´estona ( es de la por).
No podia pas demanar res més, desde el dia 1 de gener fins ara porto nedats 6000 metres + 750 d'ahir, ja,ja,

En el sector bici molt bé, només que vaig estar els 2 Qm. de la primera pujada per recuperar-me, ja que estava molt i molt cansat, pero a partir d´aquest moment ja vaig anar a tope i molt bé.

En el tercer sector també em vaig trobar bé, llàstima del fort flato dels 2 últims Qm.































7 comentaris:

Tr3sk ha dit...

Més que un club!!..Quin goig!!..ja tinc ganes de disfrutar de vosaltres un any més al tri de Mataró!!!

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

Eva, jo també en tinc ganes de venir al tri de Mataró, ja que competiré contra la meva filla, peró ja ser que no puc em ella, je, je,

Anònim ha dit...

lluis comença a engrasar la btt per dissabte 23........Cursa de Quart de btt...és l'única cursa en btt de l'any meva i vaig a tope..!
Quim

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

Quim la cursa del cetig de Quart crec que es el dissabte dia 30 no ????

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

prova

Anònim ha dit...

Afirmativament es el 30 i ja estic apuntat....!
Si no em falla el circuit , mel se de memoria...!je,ej,ej,....he memoritzat cada forat i cada trialera per baixar-les a muerte...!!!!
Quim

Meritxell i Lluis Figueras ha dit...

Si però espero que tota l´estona estiguis darrera meu xupant roda, jejeje tregan pols, jeje,...
salut. Ens veiem.